Inlägg: 2710745
Sv: A proposito de nada
Makita: Som man väntar på besked angående Benn....är det någon som sett att Alcén kommenterat honom överhuvud taget??
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
willyyoung : Det enda Alcén sagt externt gällande Benn är att i fall han väljer att fortsätta spela så ser dom gärna att han gör det i Brynäs. Så länge inte Benn är avtackad så lever hoppet iaf.
+ 11
Sv: A proposito de nada
willyyoung : typ ”vill han komma nästa säsong så tar vi gärna honom” inget mer än det dock
+ 3