Inlägg: 2711899
Sv: A proposito de nada
Jugge: Vet bara att vi nobbade D'Astous och att han har legat ute på marknaden men ingen nappade förens ni då. Men om man är nykomling så får man ta det som finns.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
modomille: "Om man är nykomling så får man ta det som finns... " Så om man inte är nykomling får man ta det som inte finns?
Härligt.
Härligt.
+ 6
Sv: A proposito de nada
modomille: ni känns mer som en nykomling, bara kolla våran trupp och sedan eran
+ 5
Sv: A proposito de nada
modomille:
Vi är helt okej med att ”ta det som finns” om det som finns är D’Astous
Han gjorde flest mål av alla backar i Liiga
Utsågs till ligans bästa back
Uttagen i ligans all stars-lag
Om det stämmer att eran hyllade ”Hinken” tackade nej till honom är det nog banne mig eran sportchef ni ska ifrågasätta. Inte D’astous.
Vi är helt okej med att ”ta det som finns” om det som finns är D’Astous
Han gjorde flest mål av alla backar i Liiga
Utsågs till ligans bästa back
Uttagen i ligans all stars-lag
Om det stämmer att eran hyllade ”Hinken” tackade nej till honom är det nog banne mig eran sportchef ni ska ifrågasätta. Inte D’astous.
+ 25
Sv: A proposito de nada
modomille: och Winberg stor konkurrens? Jag hade varit mer orolig för eran centersida😂
+ 3