Inlägg: 2713220
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Blir inte Benn kvar så måste vi fortfarande värva en till defensiv back för att jag ska känna mig någorlunda trygg med baksidan .
Jag tror inte att Bertilson kommer kunna vara den där chefen i defensiven längre , han kommer vara stabil med tyvär tror jag hans tid börjar passera . Med det säger jag inte att han kommer vara dålig utan att han inte kommer kunna leda defensiven själv längre .
Lär väl gå att kunna hitta någon hyfsad i Ahl kanske .
Men hoppas såklart på Benn .
Jag tror inte att Bertilson kommer kunna vara den där chefen i defensiven längre , han kommer vara stabil med tyvär tror jag hans tid börjar passera . Med det säger jag inte att han kommer vara dålig utan att han inte kommer kunna leda defensiven själv längre .
Lär väl gå att kunna hitta någon hyfsad i Ahl kanske .
Men hoppas såklart på Benn .
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Nytt barn. Inga problem - jag kan hjälpa till med blöjbyten och sitta barnvakt. Vill se Benn på isen i vårt lag.
+ 9
Som en extra Berra.