Inlägg: 2718425
Sv: A proposito de nada
{10071}: Jisses vad hårt du tog det. Det finns en OS-kanal här, då är det väl rimligt att använda den om man vill skriva om OS? Förstår verkligen inte vad du gnäller om här.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Jag förstår verkligen vad Lira menar.
Får man inte nämna 2 stora svenska skrällar här. Ja..
Men bara så vi klargör.
Trådens namn gäller bara, vadå?
Vad icke Brynäsrelaterat får pratas om?
För allt annat än Brynäs finns en Cafétråd.
Detta är en Brynäsbok.
Mao. Allt annat ska avhandlas där..
Får man inte nämna 2 stora svenska skrällar här. Ja..
Men bara så vi klargör.
Trådens namn gäller bara, vadå?
Vad icke Brynäsrelaterat får pratas om?
För allt annat än Brynäs finns en Cafétråd.
Detta är en Brynäsbok.
Mao. Allt annat ska avhandlas där..