Inlägg: 2719535
Sv: A proposito de nada
Läste precis att Boo Ahl har gått bort. Han snodde vårt guld 1995, ett minne som alltid varit en liten tagg i en. Vila i frid, Bosse.
+ 15
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Sorgligt. Vill hävda att det gått vägen om de inte kört över Sundlöf. Han var vass i den finalserien, fram tills att de mer eller mindre avsiktligt skadade honom.
+ 4
