Inlägg: 2719590
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: oavsett om han dricker vatten så är det ju skapligt oseriöst? Tvivlar ändå inte på att killen gör många pinnar i vinter i HA.
+ 4
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Bara att man är iväg på semester när övriga laget kör försäsong säger en del. Särbehandling brukar sällan funka bra i en grupp.
Eller är det så att Dicken inte är anställd av Diffet än? Ni har ju ont om stålars…
Eller är det så att Dicken inte är anställd av Diffet än? Ni har ju ont om stålars…
+ 10
Vet du vad det är i glaset eller hur mycket han tränar där nere?