Inlägg: 2719778
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Sen tycker jag personligen inte 195kr plus 85kr (1 vuxen 1 barn) är särskilt mycket pengar i dagens läge heller. Det är väl vad man betalar för typ 2 pizzor i dag ungefär. Och mindre än vad 2 biobiljetter kostar här i stan också.
Sen kan man ju helt enkelt välja att inte gå om man känner att det är för mycket pengar vare sig det handlar om bio eller hockey.
Sen kan man ju helt enkelt välja att inte gå om man känner att det är för mycket pengar vare sig det handlar om bio eller hockey.
+ 4
Man får se det som att man stöttar de mindre värdföreningarna när man betalar några hundra för en träningsmatch. Dessutom är det väl alltid fullsatt så svårt att argumentera för att det inte är marknadsmässiga priser. Det finns stort intresse för att se Brynäs på plats och antalet platser är få i vissa av de här hallarna.