Inlägg: 2720381
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Här är facit! :)
1. d'Astous
2. Larsson
3. + Vesel / - Kopacka
4. Scott
5. Kopacka
1. d'Astous
2. Larsson
3. + Vesel / - Kopacka
4. Scott
5. Kopacka
+ 2
Sv: A proposito de nada
JawKee:
1. Rödin sett till antalet 2:or. Möjligt att jag vill säga Johan Larsson istället då jag tror han har större risk att dra på sig ett matchstraff.
2. Greg Scott. Vann (internt) överlägset på 64.6%. Larsson tvåa på 57% (räknar bara in de som har fler än typ 10 tekningar på en säsong).
3. Bäst... Djoos kanske? Sämst så lutar jag åt Kasper Larsen eller Anton Johannesson. Svårt att säga när man inte vet om de kommer få speltid eller bli utlånade. Här får man ju också göra skillnad på antalet matcher spelade. Scott hade t.ex. -15 säsongen 22/23 medan Noel Nordh bara hade -4 (49 respektive 10 matcher var).
4. Bertilsson eller Scott är väl de enkla svaren. Men Kinnvall har ju en rätt tråkig skadehistorik också så jag lägger in honom som wildcard.
5. Kopacka.
1. Rödin sett till antalet 2:or. Möjligt att jag vill säga Johan Larsson istället då jag tror han har större risk att dra på sig ett matchstraff.
2. Greg Scott. Vann (internt) överlägset på 64.6%. Larsson tvåa på 57% (räknar bara in de som har fler än typ 10 tekningar på en säsong).
3. Bäst... Djoos kanske? Sämst så lutar jag åt Kasper Larsen eller Anton Johannesson. Svårt att säga när man inte vet om de kommer få speltid eller bli utlånade. Här får man ju också göra skillnad på antalet matcher spelade. Scott hade t.ex. -15 säsongen 22/23 medan Noel Nordh bara hade -4 (49 respektive 10 matcher var).
4. Bertilsson eller Scott är väl de enkla svaren. Men Kinnvall har ju en rätt tråkig skadehistorik också så jag lägger in honom som wildcard.
5. Kopacka.
+ 1
Sv: A proposito de nada
JawKee: Bra frågeställningar!
1. Rödin
2. Larsson
3. Djoos bäst, Axel A sämst.
4. Bertilsson
5. Kopacka
1. Rödin
2. Larsson
3. Djoos bäst, Axel A sämst.
4. Bertilsson
5. Kopacka
+ 2
Sv: A proposito de nada
JawKee:
Sådana här saker är roliga även som motståndarsupporter ;)
1. D'Astous
2. Schroeder
3. + Silvferberg / - Kinnvall
4. Greg Scott
5. Kopacka
Fråga 4 är ju inte rolig att svara på öht men jag slängde in en vild gissning. Har väldigt dålig koll på eran skadehistorik men scott är trots allt 36 nu så skadorna kanske kommer nu, hoppas såklart inte men man skulle ju svara och det har jag gjort.
Sådana här saker är roliga även som motståndarsupporter ;)
1. D'Astous
2. Schroeder
3. + Silvferberg / - Kinnvall
4. Greg Scott
5. Kopacka
Fråga 4 är ju inte rolig att svara på öht men jag slängde in en vild gissning. Har väldigt dålig koll på eran skadehistorik men scott är trots allt 36 nu så skadorna kanske kommer nu, hoppas såklart inte men man skulle ju svara och det har jag gjort.
+ 4
1. Vem vinner interna Utvisningsligan?
2. Vem blir bästa tekare?
3. Vem får bäst respektive sämst +-?
4. Vem blir skadad flest matcher?
5. Vem blir bäst i laget på att skjuta i målramen?