Inlägg: 2720449
Sv: A proposito de nada
Förresten är det någon som vart i A-hallen och har en bild på den nya jumbotronen?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nån som vet om en 5-åring får följa med in gratis på seriematch om han sitter i knät?
försöker hitta information om biljetter till BIF - MoDo 14e oktober men hittar inget.
försöker hitta information om biljetter till BIF - MoDo 14e oktober men hittar inget.
Sv: A proposito de nada
Farsang: den har inte kommit än, ska förhoppningsvis bli klart inför hemmapremiären