Inlägg: 2720704
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag förstår att det inte ser bra ut direkt men jag förstår absolut inte varför dom inte bryr sig , har dom fortfarande semester eller ?
Timrå krigar på ett helt annat sätt.
Timrå krigar på ett helt annat sätt.
Sv: A proposito de nada
Trilske: Helt rätt! Fel av mig! Såg ej hans mask där i frontlinjen, tackar för det.
Och menade kanske inte bokstavligt leder ut laget.. dåligt formulerat av mig..
Men återigen tackar för dina skarpa ögon!
Och menade kanske inte bokstavligt leder ut laget.. dåligt formulerat av mig..
Men återigen tackar för dina skarpa ögon!
+ 1
Vad menar du med att han "leder laget ut"? Man ser Persson skymta längst fram i kön i klippet.
Persson om någon leder väl laget ut på isen.
Källgren är ju sist ut.