Inlägg: 2720719
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Matchen i sig är bara en träningsmatch där Gälla ser ett SHLlag i mot Brynäs som spelade i HA förra säsongen,
Så resultatet är oväsentligt men läropengen är ovärderlig.
Sen som Brynäsare så hatar vi att förlora,
Men det kommer bli en hel del förluster innan vi hittar rätt i SHL så det är bara att svälja stoltheten,
Vi kommer bli bättre och bättre ju längre säsongen lider.
Det är mina tankar.
Så resultatet är oväsentligt men läropengen är ovärderlig.
Sen som Brynäsare så hatar vi att förlora,
Men det kommer bli en hel del förluster innan vi hittar rätt i SHL så det är bara att svälja stoltheten,
Vi kommer bli bättre och bättre ju längre säsongen lider.
Det är mina tankar.
+ 2
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Vad kommer det ge oss i denna match att gå all in? Låt dem spela in sig med varandra. Vi möter ett lag som gick till slutspel i shl förra säsongen, med inte alls många nya i laget. Medans vi har flertalet nya spelare. Ska du redan nu i försäsongen sitta och gubbsura över matcherna?
+ 5