Inlägg: 2720895
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Trivigno hade ett lite sent rapp på deras målis. Gillar att han fullföljer dock.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Vi fick iallafall slipa på bp ikväll. Bättre fart i tredje och en del goda intentioner i spelet. Ludvig Persson klart godkänd i sin debut.
Transatlanterna kommer växa in i spelet och bli viktiga när serien rullar igång.
Transatlanterna kommer växa in i spelet och bli viktiga när serien rullar igång.
+ 11