Inlägg: 2721718
Sv: A proposito de nada
munkas: Påminner mycket om förra sejouren. Motståndet behöver knappt lyfta på fingret för att göra mål.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Måste säga att Rödins indianare borde rendera i att han får cykla hem i ikväll…
Mycket kämpa men vi får ut otroligt lita av det, sen måste dom kanske INTE passa 32 gånger i sidled innan dom skjuter.
Hade hoppas på att flera än Silverberg skulle skjuta och inte bara leta pass varje gång.
Som någon sa så ser vi väldigt klena ut i närkamperna, är det pga oskärpa eller gör man inte jobbet?
Mycket kämpa men vi får ut otroligt lita av det, sen måste dom kanske INTE passa 32 gånger i sidled innan dom skjuter.
Hade hoppas på att flera än Silverberg skulle skjuta och inte bara leta pass varje gång.
Som någon sa så ser vi väldigt klena ut i närkamperna, är det pga oskärpa eller gör man inte jobbet?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Haha visste hur det skulle se ut här inne efter första perioden 🤣
Bra tryck och passningarna sitter bättre än sist. Resultatet är väldigt sekundärt på försäsongen
Bra tryck och passningarna sitter bättre än sist. Resultatet är väldigt sekundärt på försäsongen
+ 8
Sv: A proposito de nada
Var lugna grabbar! Förlorar Brynäs idag så lär dem iallafall vinna nästa träningsmatch💪🏼
+ 2