Inlägg: 2724702
Sv: A proposito de nada
TIK_TIK: 1000mbs/1000mbs och en dator för 27.000kr och kan inte få igång en hockey sändning på expressen 😂👍🏼👍🏼
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: ”1000mbs/1000mbs och en dator för 27.000kr och kan inte få igång en hockey sändning på expressen 😂👍🏼👍🏼”
Då låter det tyvärr som SBS (skit bakom spakarna) 😉
Skämt åsido, troligtvis något med ditt nätverk eller webbläsare.
Då låter det tyvärr som SBS (skit bakom spakarna) 😉
Skämt åsido, troligtvis något med ditt nätverk eller webbläsare.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Farsang: Som IT tekniker jag är så känns det som felet ligger hos dig. Men jag vet ju inte det förstås. Magkänsla. :)
+ 4