Inlägg: 2724717
Sv: A proposito de nada
Farsang: Windows 10 i sig är rätt gammalt numera, men felet år nog snarare nätverket/routern eller motsvarande.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5647}: fan nu när du säger det, min hyresrätt har vart bundet till Telia innan, alltså deras egna nät dosor i väggen, men nu har dem installerat nya.
Använder fortfarande dem gamla för att det har funkat felfritt innan, men kanske ska testa flytta routern nu😂
Använder fortfarande dem gamla för att det har funkat felfritt innan, men kanske ska testa flytta routern nu😂