Inlägg: 2724770
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: han var väl rätt bra när han blev utlånad till Karlskoga med tror jag.
I FBK och hv71 tycker jag han fått alldeles för mycket obefogad skit.
Dem matcherna han fått stå i dem klubbarna så har både FBK och HV71 gjort usla matcher, och det fick han lida för
I FBK och hv71 tycker jag han fått alldeles för mycket obefogad skit.
Dem matcherna han fått stå i dem klubbarna så har både FBK och HV71 gjort usla matcher, och det fick han lida för
+ 1