Inlägg: 2724825
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ser en tandlös offensiv och en obefintlig defensiv. Tur att det går att trycka på knappen när serien startar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Att man kan sitta och dra slutsatser utan info är galet.
Du vet att lag brukar köra några försäsongsmatcher efter ett hårt pass för att se hur de orkar slita?
Vad om denna match är en sån match? För att testa lagets psyke och hur mycket de orkar pressa trött?
Du vet att lag brukar köra några försäsongsmatcher efter ett hårt pass för att se hur de orkar slita?
Vad om denna match är en sån match? För att testa lagets psyke och hur mycket de orkar pressa trött?
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Äsch, vi trivdes ju i HA. Vi får ta en säsong till där ;)
+ 1