Inlägg: 2724834
Sv: A proposito de nada
gwl: Det ska vara klapp klapp-spel från första nedsläpp i första träningsmatchen. Inget annat duger…
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nja, nog är det klapp klapp spel emellanåt men ack så ineffektivt. Lag som Växjö kommer fira julafton mot det här naiva spelet.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Verkar så, enligt alla hockeyexperter här.
Sjukt nog spelar vi i shl år, med tanke på att alla experter här inne sa att vi inte ens kommer ta oss förbi kvarten
Sjukt nog spelar vi i shl år, med tanke på att alla experter här inne sa att vi inte ens kommer ta oss förbi kvarten
+ 1