Inlägg: 2724839
Sv: A proposito de nada
Peja: Brynäs hade eventuellt en puck i nät med, klagade och fick ’’abuse’ 2 min.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DET ÄR FÖRSÄSONG!!!! Är det någon här som skulle ha bytt med AIK? Hur spelet sett ut för dem jmfrt med vårt? Har ju varit kattens lek med råttan (gnagaren). Men på försäsong blir det ALLTID ”ologiska” mål - och de betyder ju inget. Tycker det ser ganska bra ut faktiskt. Sedan finns det detaljer - främst alla deras kontrongsmål - att ta till sig. Men Brynäs känns som ett riktigt skickligt lag. Kan bli bra.
+ 9