Inlägg: 2724859
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Det ser ju förjävligt ut.
Mycket speltid och dutt i anfallszon och sen ett mål i arslet på en halvchans. Eller det ser ut som vanligt ska man kanske tillägga. Fbk med flera kommer käka upp de här primadonnorna och rapa ut dem utan att ens vara ombytta.
Mycket speltid och dutt i anfallszon och sen ett mål i arslet på en halvchans. Eller det ser ut som vanligt ska man kanske tillägga. Fbk med flera kommer käka upp de här primadonnorna och rapa ut dem utan att ens vara ombytta.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge: kommentatorn är ju klart AIKare, tekning i Aiks zon och han visar upp aiks mål igen som han redan gick igenom 4 minuter tidigare innan perioden började 😂
+ 1
Efter att ha blivit totalt utspelade och vi själva hjälpt dom med samtliga 4 mål.
Faktiskt lika roligt som att läsa samma gamla svartmålande gnäll härinne, varje försäsong och när spelet inte sitter till 100% på direkten..😂