Inlägg: 2724860
Sv: A proposito de nada
Mattson: Visst, om du vill ha nonchalanta överbetalda spelare som tar felbeslut får det stå för dig.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Slaven82: Största problemet som jag ser det hittills under försäsongen är att vi är sjukt odisciplinerade och tar en massa utvisningar. Det gör att det blir snedbelastning i laget där vissa får spela mycket medan andra sitter långa stunder under matchen.
Bättre disciplin!
Bättre disciplin!