Inlägg: 2726794
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
hey, jag har inte varit i gavlerinken på 10 år.
ska gå med 5-åringen, kommer man in på bortastå om man har sittplatsbiljett? tänkte om han ville stå i modo-klacken en period.
förr kunde man gå som man ville men de kanske ändrat så bortasektionen bara är för sig själv, med egen bar osv?
ska gå med 5-åringen, kommer man in på bortastå om man har sittplatsbiljett? tänkte om han ville stå i modo-klacken en period.
förr kunde man gå som man ville men de kanske ändrat så bortasektionen bara är för sig själv, med egen bar osv?
Wännström med Scott och Ölund i en 4:e hade inte varit helt galet eller?
Men prio 1 måste vara att få in en stabil back i första hand!!