Inlägg: 2729670
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hoppas verkligen det här kan bli säsongen som gör att Schroeder hittar tillbaka till kärleken för hockey. (OBS, spekulation från mig)
Men känns som han oftast i klipp och bilder verkar ha ett väldigt skadat självförtroende/lite låg efter några tuffare år.
Hade vart fantastiskt att se han växa och få den där glöden i ögonen💪🏼
Om det nu är så såklart.
Men känns som han oftast i klipp och bilder verkar ha ett väldigt skadat självförtroende/lite låg efter några tuffare år.
Hade vart fantastiskt att se han växa och få den där glöden i ögonen💪🏼
Om det nu är så såklart.
+ 8
”Ölund is a horse”