Inlägg: 2730113
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Inte sett om någon delat redan men i gårdagens avsnitt av Hockeymorgon pratades ganska mycket Brynäs. Ett program jag nyligen fått upp ögonen för!
Heino låter ganska positiv om laget tycker jag. Abris har bra koll som vanligt.
Lägger länken nedan. Finns även som podcast på Spotify etc.
Heino låter ganska positiv om laget tycker jag. Abris har bra koll som vanligt.
Lägger länken nedan. Finns även som podcast på Spotify etc.
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 2
Kan man ge spelare en rating efter matcher så kan man göra det med domare också.
I Nhl har jag ingen större koll på det där. Jag noterar helt enkelt bara att experter och kommentatorer nämner det dom ser och kan ofta vara väldigt tydliga med vad dom tycker om domarinsatsen. I Sverige vågar de knappt uttrycka sig om det.