Inlägg: 2730973
Sv: A proposito de nada
ppbrynas: Det är ju lite en historisk match för oss med återkomsten. Avundsjuk på er som har möjlighet att vara på plats. Önskar mig lite Oh Ah Silfverberg ❤️ramsor under matchen 🙂
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: I mina tipstrådar har följande registrerats. (Har man skrivit fel någonstans eller lagt till för få lag räknas man inte.)
HA:
Peja
SuneMangs
SHL:
HitTheLights
Johannes Hedberg
HA:
Peja
SuneMangs
SHL:
HitTheLights
Johannes Hedberg
+ 3