Inlägg: 2731269
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: instämmer premiären är i morgon och folk diskuterar någon mediakub😆 den är i sammanhanget rätt ointressant.
Tycker Brynäs som förening känns bättre än på länge ordning och redan och man har en av dom bättre lagen man ställt på isen dom senaste 5-6åren. Tror Brynäs kan överaska faktist gissar på top8 när vi spelat klart
Lycka till i premiären förra året var tomt utan Brynäs och välkommen tillbaka där ni hör hemma✌️
Tycker Brynäs som förening känns bättre än på länge ordning och redan och man har en av dom bättre lagen man ställt på isen dom senaste 5-6åren. Tror Brynäs kan överaska faktist gissar på top8 när vi spelat klart
Lycka till i premiären förra året var tomt utan Brynäs och välkommen tillbaka där ni hör hemma✌️
+ 18
Sv: A proposito de nada
Vid beställning av media-kub bör man räkna med förseningar.
MoDo's, Luleås och Lövens mediakuber blev samtliga försenade och nu även er gigantiska kub.
Hoppas att den är på plats när MoDo kommer på besök i oktober, så jag orkar mig in från villan i norrlandet. ;)
MoDo's, Luleås och Lövens mediakuber blev samtliga försenade och nu även er gigantiska kub.
Hoppas att den är på plats när MoDo kommer på besök i oktober, så jag orkar mig in från villan i norrlandet. ;)
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jugge: Håller med helt. Man behöver inte hugga på alla klickbaits som media lägger ut. "Smällen för SHL-laget" t ex. Vad har det för betydelse i det långa loppet om den är sen eller inte?
+ 5
Ska Brynäs kunna bli framgångsrika över tid så måste man ju öka sina intäkter, det hoppas jag alla förstår. Det här är ju en del i det, för att kunna bli attraktivare för företag och organisationer att nyttja arenan. Det är väldigt få dagar på året det spelas hockey i arenan. Utöver det är den ju idag bara en kostnad för föreningen.
Man hade så klart INTE med i beräkningen att båten var tvungen att köra runt Afrika. Suezkanalen grävdes av en anledning…