Inlägg: 2731514
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: klar 5:a det var även en huvudtackling 3sek före men från en OIK spelare.
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: jag tycker nog faktiskt att det är en 5:a.
Hade det vart på en spelare i Brynäs så hade jag till och med skrikit matchstraff, men då hade jag vart partisk😂😂
Hade det vart på en spelare i Brynäs så hade jag till och med skrikit matchstraff, men då hade jag vart partisk😂😂
+ 8
Knappast en 5a på Brodin, domarna har redan satt standarden
Max 2