Inlägg: 2731539
Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Tacklingen på Blomgren tar i bröstet ser det ut som, kollade i slowmotion nyss så den är nog okej. Brodins tackling är bara onödig. Femma är nog rättfärdigat även om man hade hoppats på en tvåa. Bara onödig tackling rakt av
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : Pappa håller på DIF. Han skrev direkt ”finns inte plats för en sån som Brodin i laget, inte i det skedet klubben är i just nu”
Antar att Brodin gör rätt mycket onödigt? Eftersom han verkade trött på han nu
Antar att Brodin gör rätt mycket onödigt? Eftersom han verkade trött på han nu