Inlägg: 2731950
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Clubben, har de sämst publik i Sverige? Satan vilken tråkig stämning det är i arenan
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
gwl: Dom försöker ju apa efter järnkaminerna. Vägrar trumma osv, men järnkaminerna hörs ju. Sämre med den varan i Linköping. Dessutom är det ju seriens mörkaste hall. Deppig stämning överlag.
+ 1
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
gwl: kan inte annat än hålla med, minsta lilla händelse på isen så klagar man högljutt..
+ 1
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
gwl: Lika i skitutvisningar nu! Sätt en jävel nu då!
+ 1
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
gwl: kan inte ens sjunga för sitt lag, bara bua mot domaren😂 brynäsarna hörs ju betydligt mer
+ 2