Inlägg: 2731981
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Peja: hönsgård å skitmål absolut men vi har varit lätta framför mål.
Stolpskottet tex, två bara glider in utan att någon styr undan dem.
Men det syns att vi har puckstarka backar som klarar pass bakom eget mål fast högt tryck på dem, men framför mål - tja, hoppas det blir bättre.
Kunde ha varit bättre avslut av Kopacka nyss också.
Stolpskottet tex, två bara glider in utan att någon styr undan dem.
Men det syns att vi har puckstarka backar som klarar pass bakom eget mål fast högt tryck på dem, men framför mål - tja, hoppas det blir bättre.
Kunde ha varit bättre avslut av Kopacka nyss också.
+ 1