Inlägg: 2732030
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Peja: Fetto-Klas har ju vrålat "Vi var först! Vi var först!"
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Jag hatar Linköping. Deras fans bara buar och kan endast sjunga när det blir mål. Varför är gubben i båset så förbannad för? Det var ju avblåst för icing.
+ 6
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Mattias Enroth som dömer. Är ingen superdomare tyvärr.
+ 2
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
{9382}: Det handlar nog mer om att sätta press på domarna. LHC fattar också att det där inte kan dömas mål.
+ 3