Inlägg: 2732035
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Peja: Klas Östman galen i båset…fattar han inte att det är icing bör han avgå som tränare.
+ 16
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Zappaholic: Ingen spelare hade nått taggarna, så hade inte domarna blåst för tidigt skulle det ha blivit mål. Nu hade de blåst så det är solklart inget mål, men det var en domarmiss.