Inlägg: 2732053
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
{5647}: Vår gubbe är ju först till taggarna så domarna har väl isf blåst korrekt och i tid, som jag ser det.
+ 5
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
{5647}: Det är spekulation att Källgren hade agerat likadant utan signal, vilket också innebär att själva grejen att det hade blivit mål också är en spekulation. Man ser tydligt att Källgren uppfattar signalen och slappnar av på ett sätt som målvakter inte gör när spelet är igång.
+ 3
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Frölunda bossen grinar för att de har det tufft med hyreskontrakt för Scandinavium. De skulle haft en egen arena som Brynäs.
+ 1
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
{5647}: ” hade inte domarna blåst för tidigt skulle det ha blivit mål.”
Blir ju en ren spekulation eftersom Källgren möjligen agerat annorlunda om domaren inte blåst.
Blir ju en ren spekulation eftersom Källgren möjligen agerat annorlunda om domaren inte blåst.
+ 2
Domarna gjorde dock helt fel enligt regelboken, men det händer flera gånger per år att de blåser för tidigt när pucken är blockerad för de ska vänta tre sekunder.