Inlägg: 2732157
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Farsang: Sen tycker jag det är skönt att se att vi hänger med resultatmässigt/statistikmässigt. Jag var livrädd att det skulle sticka iväg och bli 3-4 noll och 15-5 i skott på en gång. Men så ser det ju inte ut även om LHC har mycket puck. Säger inte att Brynäs är bra på något sätt men 3-1 och 16-16 i skott mot LHC där vi haft 3 gånger så många utvisningar och en straff mot oss tycker jag inte känns dåligt resultatmässigt.
Sen finns det mycket att önska kring Brynäs spelare och prestationer, tro inget annat. Är verkligen inte nöjd med detta för det.
Sen finns det mycket att önska kring Brynäs spelare och prestationer, tro inget annat. Är verkligen inte nöjd med detta för det.
+ 2
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Farsang: Sitter i väggarna alltså, jävligt dåligt match förberedda är svaret. Bertil & Kinnvall ser ut som P16 spelare vårat första backpar. Kommer in med tron att dom kan spela som dom gjorde i AS.
+ 2
Men hoppas på någon sorts ketchup effekt i tredje sen💪🏼