Inlägg: 2732171
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Gavve: Vad då? 1-3 efter två är väl tillräckligt illa? Så att de "hänger med resultatmässigt" vet jag väl inte nu.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
ellis: 2 måls skillnad med 3 gånger så många utvisningar och en straff och ändå ha 16-16 i skott är att hänga med resultatmässigt. Speciellt jämfört med det jag jämförde med.
Och jag pratar inte om hur spelet ser ut. För där dominerar LHC. Men resultat och statistikmässigt är det jämnt i skott/mål osv.
Och jag pratar inte om hur spelet ser ut. För där dominerar LHC. Men resultat och statistikmässigt är det jämnt i skott/mål osv.
+ 2