Inlägg: 2733701
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Peja:
Vi har ju rimliga förväntningar den här säsongen enligt Han Som Bestämmer så det du är inne på är framtiden. Utvecklingsbara spelare. Skills som räknas mer än namn och NHL-rutin. Ja, eller en truppmix på toppnivå för vinna ett slutspel.
Alcéns stora projekt de kommande åren. Skall vi kalla det Brynäs 2030?
Vi har ju rimliga förväntningar den här säsongen enligt Han Som Bestämmer så det du är inne på är framtiden. Utvecklingsbara spelare. Skills som räknas mer än namn och NHL-rutin. Ja, eller en truppmix på toppnivå för vinna ett slutspel.
Alcéns stora projekt de kommande åren. Skall vi kalla det Brynäs 2030?
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Peja: sen betalar nog Rapperswill stor del av Schroeders lön enligt Höken.
+ 2
Rent generellt tycker jag det var synd att Brynäs inte värvade fler spelare från HA. Säkert hade många redan skrivit på för andra SHL-klubbar när Brynäs blev SHL-klara, men jag tror man hade kunna fyndat fler än bara Axel Andersson (som jag tror kommer visa sig bli ett riktigt bra nyförvärv...).