Inlägg: 2757654
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
JawKee: Jag tänker så här om matchen dagen efter..
I början av serien så körde man som fan. Backar va på allt som var vägglöst. Forwards likaså.
Nu ser det ut som att man försöker hushålla med krafterna. Då är laget inte alltid så bra på att få ut det man kan.
Sen är det enkelt att spela mot bättre eller lika bra lag, för då vet man vad som krävs.
Lag som HV som är ett just nu sämre lag är svårare att dominera mot.
Att Brynäs släpper mål, det är jag inte förbannad på idag eller igår.
Men som PP ser ut nu, så är det bättre att man inte får några..
Man har ju ingen andraplan hur man ska spela. Alla ser att man har max 2 olika lösningar #52 eller #33.
Sen så gillade jag hur Gälla lät i intervjun inför 3:e.
Det hade nog gått en hårtork deluxe i omklädningsrummet.
Sen att han vaskade runt, visar att han menade allvar i vad han sa I paus.
Det kan vara det viktigaste med matchen. Ingen ro ingen vila. Utan Gälla är chefen.
Ja nu har man både fått skälla om en gathund över spelet i andra igår och reflektera över resultatet idag.
Framåt.
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️
I början av serien så körde man som fan. Backar va på allt som var vägglöst. Forwards likaså.
Nu ser det ut som att man försöker hushålla med krafterna. Då är laget inte alltid så bra på att få ut det man kan.
Sen är det enkelt att spela mot bättre eller lika bra lag, för då vet man vad som krävs.
Lag som HV som är ett just nu sämre lag är svårare att dominera mot.
Att Brynäs släpper mål, det är jag inte förbannad på idag eller igår.
Men som PP ser ut nu, så är det bättre att man inte får några..
Man har ju ingen andraplan hur man ska spela. Alla ser att man har max 2 olika lösningar #52 eller #33.
Sen så gillade jag hur Gälla lät i intervjun inför 3:e.
Det hade nog gått en hårtork deluxe i omklädningsrummet.
Sen att han vaskade runt, visar att han menade allvar i vad han sa I paus.
Det kan vara det viktigaste med matchen. Ingen ro ingen vila. Utan Gälla är chefen.
Ja nu har man både fått skälla om en gathund över spelet i andra igår och reflektera över resultatet idag.
Framåt.
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️
+ 4
Sanningen är ju också den att målvakter och defensiv överlag har gett oss chansen att vinna varje match, med Växjö matchen som kanske ett undantag. Men vår offensiv har inte matchat detta, utan vi har istället försökte skjuta sönder målramen :D hade vår offensiv matchat vår defensiv hade vi vunnit ännu fler matcher.