Inlägg: 2759718
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Horace76c: säsongen 11/12 ledde vi serien den 31 januari i.a.f. verkar det som. Säsongen 16/17 (silvret ni vet) låg vi som bäst tvåa innan vi föll till sjätteplats.
Det var två snabba instick. Får kolla mer vid datorn i morgon om vi lett serien någon mer gång sen 2012.
Det var två snabba instick. Får kolla mer vid datorn i morgon om vi lett serien någon mer gång sen 2012.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Horace76c: innan säsongen börjar brukar vi ligga etta, om inte aik är uppe 😎
+ 3
Du som är en riktig murvel känns det som.
När ledde vi elitserien senast?
Jag har inga starka minnen av serieledning nån gång under mina 33 år som jag följt brynäs...