Inlägg: 2762360
Sv: A proposito de nada
Mattson: Inget konstigt. Bättre för grabben att spela i HA än att sitta hemma framför TV-n i Brynäs
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad:
” Inget konstigt. Bättre för grabben att spela i HA än att sitta hemma framför TV-n i Brynäs”
Nä man hade det på känn när man nyligen tog in en junior som sjunde back istället för Larsen.
Tror som du att det är det bättre för honom också.
” Inget konstigt. Bättre för grabben att spela i HA än att sitta hemma framför TV-n i Brynäs”
Nä man hade det på känn när man nyligen tog in en junior som sjunde back istället för Larsen.
Tror som du att det är det bättre för honom också.
+ 1