Inlägg: 2763257
Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
BIF Kungen: Varför låter domarna Växjö grisa efter avblåsning? Ta ut nån snart för helvete. Följ den jävla regelboken
+ 11
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Zappaholic: målet…, började när han som tog emot pucken i rundeln var för soft (såg inte vem det var)
Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Zappaholic: För att Växjö är ett grislag. Men snart är det jul, då blir det inte så roligt. Asen får fira lite nu...
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Zappaholic: Börjar bli dags att stävja...de står ändå på 0 minuter.
+ 1