Inlägg: 2766950
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Läser man vad ex Pudas och Pär Lindholm säger i Expressen så har det ju definitivt inte varit nåt missnöje bland spelarna med Ohlsson.
Mer än det vanliga missnöjet hos några spelare, nåt dom menar alltid brukar förekomma i alla lag dom spelat i.
Så vem ska man tro på då?
Expressen eller AB?
Håhåjaja....
Mer än det vanliga missnöjet hos några spelare, nåt dom menar alltid brukar förekomma i alla lag dom spelat i.
Så vem ska man tro på då?
Expressen eller AB?
Håhåjaja....
Är det så ...så har ju Saik bara säg själva att skylla på...