Inlägg: 2767341
Sv: A proposito de nada
Fortfarande en hel jäkla vecka till match igen...Va jag avskyr dessa tråkiga turneringar
+ 14
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: ” Fortfarande en hel jäkla vecka till match igen...Va jag avskyr dessa tråkiga turneringar”
Kalle Anka turneringar, men pengarna ska in till de respektive förbunden. Det enda som är viktigt är att Söderström och Källgren kommer hem utan skador.
Kalle Anka turneringar, men pengarna ska in till de respektive förbunden. Det enda som är viktigt är att Söderström och Källgren kommer hem utan skador.
+ 4