Inlägg: 2767451
Sv: A proposito de nada
JawKee: Det är väl arbetsmoralen och det loja försvarsarbetet av forwards som varit deras stora problem. Förhoppningsvis kan Benson komma in med lite karaktär och lägga ribban.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: "loja försvarsarbetet av forwards som varit deras stora problem. Förhoppningsvis kan Benson komma in med lite karaktär och lägga ribban."
-15 vittnar kanske inte om det riktigt
-15 vittnar kanske inte om det riktigt
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Ja, det har du nog rätt i. För många sköna lirare likt timashov kanske? Står ju Workhorse på Benson, så kanske det som kan få det att vända en aning för dom. Ska bli spännande att se vad han kan uträtta.
+ 1