Inlägg: 2767497
Sv: A proposito de nada
JawKee: Det vore ju underbart om ät ägg får kvala och helst åka ut för att aldrig komma tillbaka.
+ 17
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Som en erkänd hater av LHC så håller jag helt med om detta meddelande
+ 4
Sv: A proposito de nada
Hur såg tabellen ut efter 15 omgångar i HA förra säsongen? Nån som har en bra sida för sån statistik?