Inlägg: 2767594
Sv: A proposito de nada
Jag tycker så här kring Miks , han verkar vara en fantastisk person och så , men tycker att han är för ojämn och ibland ser han bara lat ut . I sina bästa stunder är han absolut bra och framförallt duktig med puck . Men jag känner att vi måste uppgradera oss till en bättre spelare till första kedjan
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag tycker vi ska byta ut Indrasis mot en ny och ta in en breddforward. Jag tycker vi har ett bra spel och bra trupp och borde satsa för att gå långt. Såhär kan vi då ställa upp med full trupp:
Källgren
Persson
D’Astous Söderström
Djoos Andersson
Bertilsson Kinnvall
Lindstein
Silfverberg Larsson (ny)
Rödin Schroeder Lindblom
Kopacka Ölund Trivigno
(Ny) Vesel Scott
Ohlsson
Gällstedt
Riktigt bra lag om ni frågar mig.
Källgren
Persson
D’Astous Söderström
Djoos Andersson
Bertilsson Kinnvall
Lindstein
Silfverberg Larsson (ny)
Rödin Schroeder Lindblom
Kopacka Ölund Trivigno
(Ny) Vesel Scott
Ohlsson
Gällstedt
Riktigt bra lag om ni frågar mig.
+ 5