Inlägg: 2772565
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
aplusb: Verkar inte bättre. Är glad att det börjar tummas på det där med antal SM-guld och att man istället värderar lojalitet och antal matcher i den finaste av tröjor.
Räknar med fler tröjhissningar i framtiden, oavsett om dom har vunnit (Bertilsson) eller inte (Rödin). Blod, svett och tårar för föreningen bör vara gott nog. Legenderna i taket når ingen upp till ändå.
Räknar med fler tröjhissningar i framtiden, oavsett om dom har vunnit (Bertilsson) eller inte (Rödin). Blod, svett och tårar för föreningen bör vara gott nog. Legenderna i taket når ingen upp till ändå.
+ 11
x.com/Brynas/status/1858884696161067297