Inlägg: 2772861
Sv: A proposito de nada
munkas: Givet att det skulle passa in o laget i övrigt, t ex om både Victor och Charlie går till NHL efter denna säsong, så vore det fint att ge Gunde en avslutssäsong i Brynäs. Tror definitivt att han har ett bra år kvar.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: tappa Katten och CED vore verkligen bakslag.
Tror inte Gunderson är en lösning i ett sådant läge….
Förstår hur du tänker (mest nostalgiskt?)
OBS ingen kritik o/e ironi i detta inlägg.
Vore drömmen om jag hade fel givetvis👍
Tror inte Gunderson är en lösning i ett sådant läge….
Förstår hur du tänker (mest nostalgiskt?)
OBS ingen kritik o/e ironi i detta inlägg.
Vore drömmen om jag hade fel givetvis👍
+ 2
Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Att ersätta Charlie eller Söderström är ju precis det som Gunderson inte borde göra i denna ålder. Tror man behöver se honom lite mer som en breddspelare om han skriver på. Som typ Billins var i Hockeyallsvenskan.
+ 6