Inlägg: 2779487
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det som imponerar mest är mentaliteten i laget där vi går in för att vinna varje match och kämpar fram tills klockan slår för att göra det. Match efter match, oavsett betydelse och vart i säsongen vi är.
Tror jag aldrig har sett oss såhär pass bra någonsin under alla år jag följt vårat Brynäs sedan tidigt 90-tal. Inte vad jag i alla fall kan minnas.
Tror vi tar Örebro av bara farten på lördag och fortsatt befäster vår serieledning.
Tror jag aldrig har sett oss såhär pass bra någonsin under alla år jag följt vårat Brynäs sedan tidigt 90-tal. Inte vad jag i alla fall kan minnas.
Tror vi tar Örebro av bara farten på lördag och fortsatt befäster vår serieledning.
+ 20
På lördag, oavsett hur det går, så KAN VI INTE TAPPA SERIELEDNINGEN.
Sov gott!