Inlägg: 2780826
Sv: A proposito de nada
Brynäs måste vara det lag som har överlägset flest skott i ramen, helt jävla sjukt.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Qvarre: Det roliga med såna här påståenden och tankar är att det är enkelt att undersöka! :)
Inför denna match har Brynäs 20 stycken ramträffar. Vi är i och med det delad etta med SAIK. Sist ligger Rögle på 5 och sen Frölunda på 6. Sen är det HV på 9.
Sen är detta inte samma sak som att vi procentuellt har flest ramträffar (det har jag inte räknat ut). T.ex. om HV skjuter hälften så mycket (en siffra tagen ur luften) så ligger ju HV egentligen nära oss procentuellt.
Inför denna match har Brynäs 20 stycken ramträffar. Vi är i och med det delad etta med SAIK. Sist ligger Rögle på 5 och sen Frölunda på 6. Sen är det HV på 9.
Sen är detta inte samma sak som att vi procentuellt har flest ramträffar (det har jag inte räknat ut). T.ex. om HV skjuter hälften så mycket (en siffra tagen ur luften) så ligger ju HV egentligen nära oss procentuellt.
+ 2