Inlägg: 2780922
Sv: A proposito de nada
parks: Starkt med lite mersmak att kunna kvittera. Men tempot måste upp i tredje.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Rätt uppfriskande att höra Gälla i intervjun. Inte nöjd med särskilt mycket (utöver att det bara är 1-1). Skönt att han inte står där och ler och säger att man gör så gott man kan osv.
+ 5
Sv: A proposito de nada
"Toppmötet mellan Brynäs och Örebro"
Känns som man lever i ett alternativt universum
Känns som man lever i ett alternativt universum
+ 10